جک پارکینگی زومر توئیست مدل XL500

 

جک پارکینگی زومر توئیست مدل XL500

جک پارکینگی زومر توئیست مدل XL500 از بهترین و قوی ترین جک درب پارکینگ بازویی کمپانی زومر و ساخت کشور آلمان می باشد.

این مدل جک به عنوان قدرتمند ترین جک بازویی زومر معرفی شده است.

مدل توئیست XL با ظاهر خاص و قدرت بالایش، خود را به نسبت دیگر محصولات شرکت زومر متمایز کرده است.

جک پارکینگی مدل XL  که در ایران به XL500 معروف است، از نوع الکترومکانیک می باشد و  برای پارکینگ ساختمان ها و مجتمع های تا 20 واحد مناسب می باشد.

یکی دیگر از خصوصیات کلیدی این محصول زومر ولتاژ کاری 24 ولت آن است که باعث می شود در کارکرد زیاد داغ نشده و در نتیجه میتوان برای اماکن پر تردد استفاده کرد. 

این محصول قابلیت نصب بر روی درب های تک لنگه و دو لنگه بوده و برای حداکثر تا 500 کیلوگرم وزن درب برای هر لنگه و عرض 6 متر مناسب است.

بازوهای زومر توئیست ایکس ال را می توان در فضاهای باز مثل حیاط های بدون سقف نیز نصب کرد و با توجه به درجه حفاظتی IP44 که دارد، بارش باران و شستشوی درب هیچ آسیبی به موتور و بازوها نمی رساند.

 

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

تجهیزات صنعتی زومر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، جک پارکینگی زومر توئیست را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

Comments

Popular posts from this blog

کوینکس و نکاتی که باید رعایت شود – (3 مهر 1400)

چشمی دزدگیر پارادوکس مدل NV5

راهبند زومر مدل ASB-6010A